Δικαιώματα Πελάτη
Δεν σου αρέσει;
Άλλοι το ονομάζουν “αναίτια υπαναχώρηση”, εμείς το ονομάζουμε αναφαίρετο δικαίωμα του πελάτη μας! Είναι δικαίωμα σου να μην σου αρέσει το προϊόν που παρέλαβες και να θες είτε να το αντικαταστήσεις με κάποιο άλλο, είτε να λάβεις τα χρήματά σου πίσω. Εμείς σεβόμαστε αυτό το δικαίωμα και σου δίνουμε δεκα τέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες να μας επιστρέψεις το προϊόν που παρέλαβες, χωρίς καν να χρειάζεται να μας πεις τον λόγο!
Ήρθε η ώρα να ασκήσεις το δικαίωμά σου; Κάντο σε τρία (3) απλά βήματα.
1. Συμπλήρωσε την φόρμα υπαναχώρησης (Φόρμα Υπαναχώρησης)
2. Συσκεύασε καλά και προσεκτικά το προϊόν επισυνάπτοντας και την απόδειξη αγοράς
3. Στείλτα όλα μαζί στη διεύθυνση της έδρας μας
ΠΡΟΣΟΧΗ! Για την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να πληρούνται τα τρία (3) ακόλουθα κριτήρια.
1. Το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε και πλήρες
2. Εφόσον έχει ανοιχθεί η αρχική συσκευασία του, αυτή πρέπει να είναι ακέραιη, χωρίς φθορές και σκισίματα και να επιστρέφεται μαζί με το προϊόν
3. Το προϊόν θα πρέπει να φέρει μαζί του όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν
Δεν είμαστε σε θέση να παραλάβουμε προϊόντα τα οποία επιστρέφονται και τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση.
Η πίστωση των χρημάτων πραγματοποιείται αφού ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος και της συσκευασίας του, απευθείας στον τραπεζικό λογαριασμό όπως αναγράφηκε στην φόρμα υπαναχώρησης.
Ελαττωματικό ή λάθος προϊόν;
Συσκεύασε προσεκτικά το προϊόν και στείλτο μας στη διεύθυνση της έδρας μας, με τα έξοδα αποστολής να επιβαρύνουν εμάς. Η αποστολή θα πρέπει να γίνει υποχρεωτικά μέσω της SPEEDEX όπου και διατηρούμε ειδικό κωδικό αποστολών.
Μόλις παραλάβουμε το προϊόν, άμεσα θα ξεκινήσουμε μία νέα αποστολή προς αντικατάσταση του παλιού προϊόντος με ένα νέο ελεγμένο.
Σε όλες τις περιπτώσεις συνιστούμε στους πελάτες μας να επικοινωνούν πρώτα μαζί μας πριν προχωρήσουν στην επιστροφή του προϊόντος τους.